آزمایش

ساخت وبلاگ

خلاصه وبسايت ديکاردو فروش جم  کلش رويال  Clash Royale با 1 دلار رايگان تنها با وارد کردن کد تخفيفي که در متن خبر درج شده است .

Clash Royale

بازي استراتژيک کلش رويال Clash Royale که جديدا بسياري از کاربران به آن پيوسته اند داراي جم و سکه ميباشد که شما ميتوانيد اين جم وسکه ارزان کلش رويال را از وبسايت ديکاردو با قيمت بسيار اندک تهيه کنيد و در بازي Clash Royale بهترين باشيد و در کلن هاي متعدد در برابر دوستان خود برنده بازي باشيد تنها با هزينه اي اندک در سايت ديکاردو .

و مجموعه ديکاردو در کمترين زمان ممکن جم خريداري شده براي بازي  Clash Royale را براي شما ايجاد ميکنند و ميتوانيد از اين جم استفاده کنيد و همينطور با يک پشتيباني 24 ساعته قوي در هر زمان که جم را تهيه کنيد ما براي شما آن را فعال ميکنيم

پيشنهاد استثنايي ما براي خريد جم کلش کلش رويال  از سايت ديکاردو با استفاده از کد تخفيف 1 دلار رايگان از اين سايت است که شما ميتوانيد با وارد کردن Dicardo-new در بخش صفحه خريد کالاي خود در بخش کوپن تخفيف از آن بهره مند شويد

همکنون جم بازي کلش رويال را با کمترين قيمت از سايت ديکاردو تهيه کنيد  و کد تخفيف ويژه ما رو فراموش نکنيد.

clash banner

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : فروش,ویژه,جم,بازی,استثنایی,کلش,رویال,برای,گیمر,های,حرفه,ای,در,سایت,دیکاردو,(,1,دلار,رایگان,),خرید جم بازی , فروش جم بازی , فروش جم رایگان , خرید جم رایگان دیکاردو , فروش جم رایگان کلش آف کلانز ,خرید جم کلش رویال ,فروش جم کلش رویال ,فروش پول ساکر استار , خرید پول ساکر استار , خرید پول Soccer Star , فرروش آنلاین جم ارزان , فروش سکه ارزان ,فروش دلار ارزان بازی , فروش ارزان بازی ,فروش سکه بازی , فروش سکه ارزان بازی ,فروش جم Clash of clans ,خرید جم Clash Of clans , فورش جم Soccer Star, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 1:53

فلوراید تراپی

استفاده از ژل و وارنیش فلوراید دو روش متداول فلورایدتراپی در مطب می‏باشد. ترکیبات مختلفی از فلوراید می‏تواند به صورت ژل درآید که یکی از مشهورترین آنها APF است. سیستم‏های APF، اصولاً مرکب از مخلوط‏های اسیدی هیدروفلوریک و اسیدفسفریک با غلظت‏های 23/1% فلوراید و 98/0% اسیدفسفریک با PH 3 تا 5/3 و عوامل طعم‏دهنده، رنگ‏دهنده، شیرین‏کننده و غلیظ‏کننده هستند. این سیستم‏ها وقتی که در ظروف پلاستیکی ذخیره و نگهداری می‏شوند، حداقل به مدت 2 سال از نظر شیمیایی پایدار هستند، اما بعد از چندین ماه نگهداری ممکن است کاهش در ویسکوزیته ژل‏ها ایجاد شود. وارنیش‏های حاوی فلوراید بیش از 40 سال است که به صورت گسترده در اروپا و سایر نقاط جهان استفاده می‏شود اما تا سال 1994 در ایالات متحده مورد استفاده قرار نگرفت. اولین وارنیش فلوراید در اروپا در سال 1964 به نام Duraphatمعرفی شد که حاوی 5% سدیم فلوراید بود. در ایالات متحده این محصول Duraflur نامیده شد. مطالعات نشان می‏دهد که استفاده از وارنیش به دلایلی از جمله راحتی استفاده به خصوص در کودکان خردسال و ناتوان، صرفه جوئی در زمان و جلوگیری از بلع فلوراید مورد استقبال روزافزون دندانپزشکان قرار گرفته است.Skold و همکاران استفاده از وارنیش فلوراید را در مواقعی که امکان برقراری ایزولاسیون کامل نباشد مانند درمان در مدارس توصیه نمودند و نشان دادند که استفاده از وارنیش در یک طرح 3 ساله، نتایج بهتری در کاهش پوسیدگی‏های پروگزیمالی دارد و از نظر اقتصادی نیز به صرفه می‏باشد. Miller عنوان نمود در صورتی که مشخص شود که کودکی نیاز به استفاده از فلورایدتراپی موضعی دارد استفاده از وارنیش فلوراید تنها انتخاب جهت کودکان 6-0 سال و افراد بزرگتری که به هر دلیل چه از نظر همکاری و چه موارد دیگر نیاز به توجه خاص دارند، می باشد.

نتایج مطالعه Peterson نشان داد که اثر فلوراید موضعی به طور مستقیم با مدت زمانی که در تماس با مینا قرار می‏گیرد ارتباط دارد. زمان طولانی تماس، مقدار فلوراید جذب شده توسط مینا را افزایش می‏دهد. همچنین منجر به افزایش تشکیل هیدروکسی آپاتایت فلوراید و کاهش حلالیت مینا در برابر اسید می‏شود.در حالی که مطالعه Villena و همکاران نشان داد که افزایش زمان تماس ژل فلوراید APF از یک دقیقه به چهار دقیقه تاثیری در افزایش جذب فلوراید یا افزایش تاثیر رمینرالیزاسیون مینائی ندارد. لذا این تحقیق با هدف مقایسه غلظت و مدت ماندگاری فلوراید بزاق پس از استفاده از وارنیش و ژل فلوراید انجام شد.

درمان با فلوراید یا فلوراید تراپی

فلوراید تراپی (به انگلیسی: Fluoride therapy) عبارت است از رساندن موضعی یا سیستمیک فلوراید به دندان‌ها برای محافظت از آن‌ها در برابر پوسیدگی. فلوراید تراپی باعث پیشگیری از پوسیده شدن دندان‌ها و داشتن لبخند هالیوودی می‌شود، چرا که فلوراید تراپی گنجاندن فلوئورآپاتیت معدنی در مینای دندان آسیب‌دیده است. فلورآپاتیت یکی از ساختارهای طبیعی دندان انسان نیست، اما در دندان‌های کوسه یافت می‌شود. ماده معدنی اصلی در مینای دندان هیدروکسی‌آپاتیت است که در صورت وجود فلوراید در مجاور آن، فلورآپاتیت تولید می‌شود. مواد معدنی دندان چه در حضور فلوراید یا فقدان آن به‌طور متناوب در حال کاهش و افزایش است. شدت این عمل به میزان اسیدی یا بازی بودن دهان و غلظت عناصر مختلف در دهان بستگی دارد. در صورت وجود فلوراید، بازگشت مواد معدنی به دندان افزایش می‌یابد و همچنین دندان‌ها در برابر اثر تخریبی لاکتیک‌اسید که توسط باکتری‌ها ایجاد می‌شود مقاوم می‌شوند. یکی از دلایل مسواک زدن رساندن فلوراید به دندان است.

در فلوراید تراپی موضعی، فلوراید مستقیماً در مجاور سطوح دندان قرار داده می‌شود. متداول‌ترین شکل آن استفاده از خمیردندان‌های حاوی فلوراید است. روش‌های دیگر فلوراید تراپی موضعی شامل دهان شویه، قرص، ژل، فوم و وارنیش می‌باشد.

در فلوراید تراپی سیستمیک، فلوراید به آب، نمک یا شیر افزوده می‌شود یا ممکن است از قرص حاوی فلوراید استفاده شود. در مناطقی که دارای آب فلوریده هستند سایر روش‌های فلوراید تراپی سیستمیک توصیه نمی‌شود.


مزیت فلورایت تراپی


فلوری توسط دندان‌پزشکان و متخصصان پزشکی و دندانپزشک زیبایی دنیا به عنوان عاملی مؤثر در پیشگیری از پوسیدگی‌های دندانی شناخته شده‌است. مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده فلوریداسیون آب آشامیدنی را به عنوان یکی از ۱۰ دستاورد برتر در زمینه سلامت عمومی معرفی کرده‌است. از این موضوع می‌توان چنین برداشت کرد که فلوراید تراپی به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌است. تعدادی از روش‌های فلوراید تراپی شناخته شده‌اند، از استفاده از خمیردندان‌های حاوی فلوراید در خانه گرفته تا استفاده از فلوراید موضعی در مطب‌های دندان‌پزشکی. عموماً از فلوریداسیون آب آشامیدنی یا سایر مواد خوراکی مثل نمک حمایت می‌شود. درمان خانگی می‌تواند شامل استفاده از داروی بدون نسخه (OTC) یا با نسخه شود. هر دو نوع آن شامل موارد زیر است: دهان‌شویه، ژل یا فوم، وارنیش فلوراید، مکمل‌های غذایی حاوی فلوراید و آب فلوریده.


مکانیسم فلوراید تراپیفلوراید پوسیدگی مینای دندان را با تولید فلورآپاتیت و گنجاندن آن در مینا کاهش می‌دهد. یون‌های فلوراید در مراحل آغازین پوسیدگی، شدت دمینیزاسون مینا را کاهش و رمینالیزاسیون آن را افزایش می‌دهند. هنگامی که فلوراید در دهان است چرخه رمینرالیزاسیون برای جلوگیری از پوسیدگی به شدت فعال می‌شود اما بعد از بلعیدن آن تأثیر کمتری دارد.

اثر فلوراید

اثر فلوراید بر فلور میکروبی دهان بسیار کم است و نقش بسزایی را ایفا نمی‌کند. برخی مطالعات آزمایشگاهی بر روی سلول‌های باکتریایی نشان داده است که فلوراید در نقش یک ماده آنتی‌میکروبی عمل می‌کند و تأثیراتی را بر روی سلول‌های باکتریای دارد. اثر ضدمیکروبی فلوراید به حداقل غلظت 10 ppm F نیاز دارد در حالی که با مصرف محصولات حاوی فلوراید تنها مقدار مختصری از اثر ضدمیکروبی فلوراید در دهان فعال می‌شود. در یک مطالعه آزمایشگاهی دربارهٔ اثر فلوراید بر روی فلور میکروبی دهان دیده شده که فلوراید صرفاً به عنوان یک ماده ضدمیکروبی عمل نمی‌کند بلکه با کاهش فرایند دمینرالیزاسیون باعث کاهش تعداد باکتری‌ها می‌شود. به‌طور کلی برای تأیید این مطالب نیاز به پژوهش‌های بیشتری است.

فلوراید می‌تواند توسط ترکیبات شیمیایی گوناگونی دریافت شود (سدیم‌فوراید، قلع‌فلوراید، آمین‌فلوراید، مونوفلوروفسفات و…). تفاوت‌های عملکردی کمی بین این مواد مشاهده شده به همین دلیل اگر در افراد تاثییرات متفاوتی دارند به دلیل عادات فردی همچونمسواک زدن است. معمولن مواد شیمیایی حاوی فلوراید با دیگر عناصر ترکیب می‌شوند.

به این دلیل که تمامی روش‌های فلوریداسیون غلظت پایینی از یون‌های فلوراید را در بزاق تولید می‌کنند بنابراین از فلوراید به صورت موضعی بر روی پلاک دندانی استفاده می‌شود. فلوراید باعث پیشگیری پوسیدگی دندانی نمی‌شود اما سرعت پیشرفت آن را کنترل می‌کند به همین دلیل برای داشتن یک عملکرد مؤثر از فلوراید، باید در طول روز به‌طور مکرر از آن استفاده شود.

مضرات فلوراید


مصرف بیش از حد (اوردوز) فلوراید منجر به مسمومیت فلوراید و مرگ می‌شود. برای اکثر بالغین دوز مرگ‌آور ۵ تا ۱۰ گرم تخمین زده می‌شود.خوردن فلوراید در دوزهای ۱۵ تا ۲۰ برابر کمتر از دوز مرگ‌آور نیز می‌تواند ناراحتی‌های دستگاه گوارش ایجاد کند. استفاده زیاد از فلوراید موضعی می‌تواند منجر به فلوروزیس دندانی شود و مصرف زیاد فلوراید سیستمیک می‌تواند منجر به فلوروزیس استخوانی شود. نوجوانان بیشتر در معرض اووردوز فلوراید قرار دارند، اخیراً انجمن دندانپزشکی آمریکا توصیه‌هایی را برای چگونگی مصرف فلوراید منتشر کرده‌است.

فلوروزیس

اغلب فلوروزیس‌ها (به انگلیسی: Fluorosis) خفیف هستند اما با بیشتر در معرض قرار گرفتن فلوراید می‌توانند شدید شوند. اخیراً گزارشی توسط شورای ملی پژوهش ایالات متحده آمریکا ارائه شده که فلوروزیس دندانی شدید می‌تواند منجر به افزایش پوسیدگی شود.

انواع روش­های استفاده از فلوراید چگونه است؟


به طور کلی دو روش استفاده از فلوراید وجود دارد: روش سیستمیک و روش موضعی. در روش سیستمیک فلوراید با بلع وارد بدنش شده و جذب می گردد. در روش موضعی دندان ها در مجاورت فلوراید قرار می­­گیرند. امروزه اثبات شده است بهترین روش فلوراید تراپی در مطب توسط دندانپزشک و با وارنیش فلوراید (ماده ای شبیه لاک) است که بسیار ساده و کنترل شده انجام می گیرد و خطر فلوورزیس (مسمومیت با فلوراید) در این روش وجود ندارد.

در چه مواردی باید فلوراید تراپی انجام شود؟


انجام فلوراید تراپی با صلاحدید دندانپزشک و انجام آن به صورت دوره­ای (هر سه ماه یکبار) بین ۳۰% تا۶۰% درصد باعث کاهش پوسیدگی می شود. فلوراید تراپی هم برای دندان های شیری و هم برای دندان های دایمی قابل انجام است. البته توصیه می شود انجام فلوراید تراپی به شکل منظم پس از رویش دندان های شیری آغاز شود.

فلوراید تراپی برای چه سنینی مناسب است؟


به دلیل تاثیر شگفت انگیز فلوراید بر پوسیدگی دندانی، استفاده از آن برای تمام سنین و زیر نظر دندانپزشک توصیه می­­گردد. اما به طور کلی مهم ترین گروه های سنی به شرح زیر اند:

کودکان زیر ۶ سال: حفاظت از دندان های شیری و مقاوم سازی جوانه دندان های دایمی در برابر پوسیدگی

کودکان و نوجوانان ۶-۱۶ سال: حفاظت از دندان های دایمی در حال رویش به خصوص دندان های آسیا که بسیار در معرض پوسیدگی هستند.

بزرگسالان: فلوراید تراپی در بزرگسالان نیز بسیار موثر است به خصوص در مواردی مانند خشکی دهان (طبیعی یا به علت مصرف دارو)، تحلیل لثه و دندان های حساس، پوسیدگی حداقل یک دندان در یک سال اخیر، وجود روکش در دهان، بیماران تحت درمانارتودنسی و بیماران سرطانی که شیمی­ درمانی می شوند.

فلوراید تراپی در کودکان

جهت فلوراید تراپی در کودکان پیش دبستانی پیشنهاد میشود زیرا کاربرد راحتی داشته و تاثیر برابر با فلوراید موضعی (APF) دارد.

3 بار کاربرد به فاصله 10 روز‌، با کاربرد 4 ماه یکبار تاثیر مساوی دارد. - کاربرد سالی یکبار سودی نمی‌رساند. - رنگ آن قهوه‌ای است و پس از 24 -48 ساعت از روی دندان حذف می‌شود.

دهانشویه‌ها و خمیر دندان فلوراید دار - در کودکان زیر 6 سال (مگر با هدف کاربرد سیستمیک) نبایدمصرف شود - در مناطق با آب فلورید و غیر فلوریده مفید است-

فلورایدهای موضعی در مطب دندانپزشکی سبب کاهش پوسیدگی هم در کودکان و هم بالغین و نیز توقف ضایعات اولیه میشود..

- در استفاده موضعی در مطب، ترکیبات حاوی استانوس فلوراید کاهش بیشتری در پوسیدگی‌ها نشان داده‌اند.
روشهای جلوگیری از بلع فلوراید: وضعیت عمومی بیمار، ساکشن قوی، کاربرد مقدار به اندازه فلوراید، تعلیم بیمار در خارج کردن آب دهان تا 1 دقیقه بعد از کاربرد.

فلوراید موضعی برای استفاده در منزل


خمیر دندانهای فلوراید:استفاده از خمیر دندانهای با تایید ADA توصیه می‌شود. می‌توان انتظار 25 تا 35% کاهش پوسیدگی داشت. 2 یا 3 بار مسواک زدن بهتر از یکبار در روز است.
دهانشویه‌های فلوراید:در برنامه‌های روزانه یا هفتگی نظارات شده 35% کاهش پوسیدگی می‌دهد. استفاده روزانه، و استفاده از دهانشویه پس از مسواک با خمیر دندان فلوراید، به ویژه قبل از خواب شب توصیه شده است. دهانشویه جایگزینی برای استفاده مطبی فلوراید نمی‌باشد.
ژلهای فلوراید:استفاده از ژل خانگی در کنترل پوسیدگیهای حاد کاربرد دارد. ژل به کمک مسواک قبل از خواب و پس از مسواک زدن با "خمیر دندان" کاربرد دارد. موارد تجویز ژل و دهانشویه شبیه است ولی مزیت آشکاری نسبت به هم وجود ندارد.


فلورايد به طرق مختلف مي تواند دراختيار دندان ها قرارگيرد


آب آشاميدني(اگرفلورايددرآب آشاميدني به ميزان مناسب موجودباشد،پوسيدگي دنداني راتاحدود60%كاهش مي دهد).
مصرف موادغذايي مانندچاي وغذاهاي دريايي.
قرصهاوشربتهاي حاوي فلورايد.
دهان شويه (دركودكان بالاي 6سال)، خميردندان،ژل(استفاده درمنزل به طورروزانه).
ژل هاي موضعي كه توسط دندانپزشك برروي دندانها استفاده مي شود (درمراكزبهداشتي درماني داراي واحددندانپزشكي فعال باهزينه اي بسياركم براي كودكان زير12سال انجام مي پذيرد.)
دهان شويه هايي كه درمدارس به صورت هفتگي توزيع مي شود.
به طوركلي مقدارفلورايدي كه به بدن مي رسد بستگي به اين داردكه درچه منطقه اي زندگي مي كنيم وچه نوع آب وغذايي مصرف مي نمائيم.


درمناطقي كه ميزان فلورايدآب آشاميدني زيادترازحدمعمول باشدبراي جلوگيري ازتغييررنگ دندانها (فلوئوروزيس)تاحد مقدورمخزن ومنشاء آب منطقه راعوض مي نمايند وياآبهايي راكه فلورايدكمتري دارندباآن مخلوط مي نمايند .

دراين مناطق استفاده ازخميردندان حاوي فلورايدودهان شويه هاي فلورايدتوصيه نمي گردد 

وارنيش فلورايد:ماده اي است به رنگ شكلاتي كه كار برد آسان، كاملا بدون درد بدون نياز به بي حسي، ماده‌اي موثر براي كاهش پوسيدگي دندان كودك و بي‌خطر بودن براي دندان و كودك از جمله مزاياي اين ماده است وتوسط دندانپزشك برروي دندان كودكان استفاده مي شود.

آمادگي قبل ازمراجعه براي فلورايدتراپي دركودك:سعي كنيدكودك آب وغذاخورده وسيرباشدزيرابهتراست تاچند ساعت بعدازاستفاده ازماده فلورايد برروي دندان ازخوردن وآشاميدن خودداري نمايد،همچنين كودك راازنظرهمكاري نمودن براي انجام اين كارآماده نمائيد.

 

مراحل انجام فلوراید تراپی چگونه است؟


۱- ابتدا سطح کلیه دندان ها با برس یا یک دستمال مخصوص تمیز می شود.

۲- سطوح پوسیدگی دندان مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت وجود مواد غذایی بین دندانی، این قسمت­ ها تمیز می ­شود.

۳- سطح تمام دندان ها به فلوراید آغشته می گردد.

مراقبت های بعد از انجام فلوراید تراپی چیست؟


۱- کودک نباید بعد از فلوراید تراپی دهان خود را بشوید.

۲- کودک باید تا نیم ساعت پس از فلوراید تراپی از خوردن و آشامیدن پرهیز کند.

۳- کودک باید تا 24 ساعت پس از فلوراید تراپی از مسواک زدن دندان­ها پرهیز کند.

۴- کودک باید تا 24 ساعت پس از فلوراید تراپی از خوردن غذاهای سفت و داغ پرهیز کند.

آیا فلوراید تراپی عوارض جانبی خواهد داشت؟


اگر فلوراید تراپی تحت نظر دندانپزشک انجام گردد هیچگونه عوارضی نخواهد داشت. اما باید از مصرف خود سرانه آن در منزل اجتناب نمود. بروز مشکل معمولا زمانی است که کودک مقدار زیادی از خمیر دندان یا دهانشویه (یا انواع دیگر فلوراید موجود در بازار مانند ژل فلوراید) را ببلعد، البته این حالت به ندرت اتفاق می افتد. به هر حال در صورتی که چنین مشکلی بروز نمود و علایمی نظیر دل درد و تهوع مشاهده شد به کودک شیر بخورانید و در صورت عدم بهبودی به بیمارستان مراجعه کنید.

محصولات مربوط به دندانپزشکی زیبایی در کشور های مختلف و در سطوح کیفی مختلف تولید می شوند، عموما متریال های درجه یک که استاندارد های کیفی را گذرانده باشند و دارای برچسب هولوگرام که نشان دهنده اصالت محصول می باشد هزینه ی بیشتری نسبت به سایرین دارد و در عوض دارای ماندگاری بیشتری نیز می باشند.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : باید,ها,و,نباید,های,ارتودنسی,دندان,باید ها و نباید های لمبنت دندان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت: 1:11

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework

    پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework


    پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Frameworkدسته: پاورپوینت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 1129 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 26

    دانلود پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework
    بررسی چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework
    پاورپوینت جامع و کامل چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework
    کاملترین پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework
    پکیج پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران

    قیمت فایل فقط 12,000 تومان

    خرید

    نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

     قسمتی از متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 26 صفحه

    بسم الله الرحمن الرحیم
    وزارت کار و امور اجتماعی
    سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
    چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران
    Iranian Qualification Framework 1-چارچوب صلاحیت های حرفه ای ملی چیست؟
    2- نمونه هایی از چارچوب صلاحیت های حرفه ای
    3- چارچوب صلاحیت حرفه ای پیشنهادی
    4- رابطه استانداردهای حرفه ای و شغلی با چارچوب صلاحیت
    5- استخراج سطوح حرفه ای بواسطه استاندارد های حرفه ای
    6- استاندارد های حرفه ای ISCO 2008 1-چارچوب صلاحیت های حرفه ای ملی چیست؟

    چارچوبی است که صلاحیت های, مدارک و گواهینامه های در سطوح و انواع مختلف را بصورتی منسجم و همگون بر اساس مجموعه از معیارها و شاخص های توافق شده را به هم ارتباط می دهد.

    چارچوب صلاحیت حرفه ای زیر نظامی از نظام صلاحیت ملی است.
    هدف چارچوب صلاحیت های حرفه ای ملی

    ایجاد استانداردهای سازگار و همجنس از شایستگی ها , مهارت های فنی و غیر فنی

    ارتقاء کیفیت بخش آموزش و مهارت آموزی

    ایجاد یک نظام هماهنگی و مقایسه گواهینامه ها و مدارک بوسیله ارتباط دهی صلاحیت ها

    ارتقاء و حفظ رویه ها برای دستیابی به یادگیری, انتقال یادگیری و پیشرفت در یادگیری شامل مسیر های افقی و عمودی در نظام آموزشی
    چرا باید یک چارچوب صلاحیت ملی وجود داشته باشد:
    بطور نظری دلایل گوناگون دارد (به عنوان یک عنصر از نظام تضمیین کیفیت):
    – نزدیک کردن ذی نفعان حول علایق مشترک
    -شفاف سازی و موافقت در مورد مسئولیت پذیری آموزش و تربیت نیروی کاری با صلاحیت
    ارتباط بین سطوح مختلف آموزشی
    ایجاد رتبه بندی در گواهینامه ای و مدارک
    حصول اطمینان از انتقال پذیری مهارت ها
    تسهیل تحرک پذیری در مکان و زمان
    توانائی تلفیق نظام های رسمی-غیر رسمی یادگیری

    در عمل مشکلات وجود خواهد داشت:

    – علایق زیادی برای چارچوب صلاحیت ملی وجود خواهد داشت ولی اهداف ممکن است مبهم باشد.
    چارچوب صلاحیت ملی می تواند نگرانی های و مسائل اقتصادی, سیاسی, سازمانی و تعلیم و تربیتی را با هم تلفیق کند ولی محدودیت های اقتصادی و روش های تعلیم و تربیتی قدیمی ممکن است حکم فرما شود.
    کشورها هنوز نیاز دارند تا فرآیندهای اصلی یاددهی و یادگیری را اصلاح نمایند.
    چارچوب صلاحیت ها منابع گوناگونی را نیاز دارد- هزینه بر است.
    چارچوب نباید بر اساس حدسیات و فرضیات باشد .
    چارچوب تمام مسائل آموزش های فنی و حرفه ای را حل نمی کند . ضروریست ولی کافی نیست.
    همکاری های بین المللی در زمینه چارچوب های صلاحیت

    1- پروژه OECD برای یادگیری مادم العمر
    2- چارچوب صلاحیت های اروپا
    3- راهنمای مقدماتی تهیه چارچوب صلاحیت ها ILO
    4-ETF NQF projects in RF/Ukraine, Central Asia, Caucasus and North Africa/Middle East چارچوب صلاحیت آفریقای جنوبی-10 سطح نمونه هایی از چارچوب صلاحیت ملی و بین المللی چارچوب صلاحیت انگلیس-8 سطح چارچوب صلاحیت رومانی- 5 سطح چارچوب صلاحیت اسکاتلند-12 سطح چارچوب صلاحیت ملی ایرلند چارچوب صلاحیت اسکاتلند-انگلیس –ایرلند 2004 تجدید نظر چارچوب صلاحیت انگلیس چارچوب صلاحیت مالزی اجزاء چارچوب صلاحیت اروپا (2005)- 8 سطح تحرک پذیری و انتقال بین کشورها (اروپا) پیشرفت ایجاد چارچوب صلاحیت در کشورهای آفریقایی رابطه نظام استاندارد های حرفه ای با نظام و چارچوب صلاحیت

    استاندارد های حرفه ای مرزهای بین حرف را مشخص می نماید.
    استاندارد های حرفه ای بر نظام طبقه بندی حرف و مشاغل استوار است.
    استاندارد های حرفه ارتباط های عمودی در چارچوب صلاحیت ها را مشخص می نماید.


    توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

    قیمت فایل فقط 12,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework , بررسی چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework , پاورپوینت جامع و کامل چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework , کاملترین پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران Iranian Qualification Framework , پکیج پاورپوینت چارچوب صلاحیت حرفه ای ایران

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,چارچوب,صلاحیت,حرفه,ای,ایران,Iranian,Qualification,Framework, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 22 آبان 1397 ساعت: 0:15

 

مهمترین رازهای زبان بدن

کلیه ژست ها، حالت ها، رفتارهای حرکتی کلی و جزئی، و حتی ژست و فیگور سخن گفتن بدون کلام و صدا را ارتباطات غیرکلامی یا زبان تن یا body_language گویند. براساس نتايج آخرین تحقیقات به نظر می‌رسد که حدود ۸۰ درصد از ارتباطات انسانی با تن گفتار یا تن گفت صورت می گیرد و نه کلام! بسیاری از بزرگان و حتی پيشوايان دینی معتقدند که بدن ما زبان خاص خود را داشته و پیام هایی مخابره می کند که متاسفانه همیشه هم خوب و مثبت نیست. یک شرکت چند ملیتی آمریکایی تحقیقات گسترده ای را در تگزاس کالیفرنیا انجام داد که بسیار جالب و هوشمندانه است. کار شناسان و محققان این شرکت پس از آزمایش روی بیش از یک میلیون نفر دریافتند که حدود ۹۰ درصد از افراد که از هوش هیجانی بالا برخوردارند کاملا واقف به زبان تن خود و اثرات آن هستند اما…

در ادامه به مهمترین رازهای زبان بدن پس از این آزمایش یک میلیون نفری خواهیم پرداخت.

زبان بدن ایرانی

اول: پراکسیمیز Very close very farلطفا هرگز خیلی نزدیک و خیلی دور نشوید!

خیلی دور یا خیلی نزدیک و به عبارت دیگر توی حلق طرف مقابل یا سینه به سینه شدن اصلا مناسب نبوده و به نوعی بی احترامی و یا بی تفاوتی نسبت به طرف مقابل است. این رفتار توهین آمیز به نوعی به طرف مقابل می گوید من برای شما هیچ ارزش و احترامی قائل نبوده و نیستم و به نوعی با تجاوز و عدم احترام به حریم طرف مقابل مخصوصا جلوی اطرافیان رفتاری بسیار سبکسرانه و در عین حال بی ادبانه و توهین آمیز است.

ژست های آنچنانی: این مدل ژستها و حالتها شما را بسیار مغرور خود شیفته و خود بزرگ بین و یا حتی بنوعی ژست کلاهبردارانه به طرف مقابل نشان خواهد داد. افراد در این حالت معمولا دست به سينه بوده و یا با گارد بسته ظاهر می شوند و این خود تصنعی بودن ژستها را بیشتر نشان می دهد، در حالیکه اگر می خواهید بهتر و بیشتر به نظر برسید باید کف دست هایتان را به صورت ترکیبی وتوانا نشان دهید.

دوم: تکنیک دست به سینه- یک رفتار تدافعی، یک سنگر، یک سد از نوع شیک و مجلسی که در نگاه اول به چشم هر کارشناس زبان بدنی هم می آید. این رفتار از شما و از طرف مقابل نشانه بسیار بسیار بدی است.

سوم: یکی دیگر از رازهای زبان بدن این است که هیچ چیز هیچکس هیچ رفتار گفتار و حتی پنداری آنگونه که به نظر می‌رسد نیست، رفتارهای طرف مقابل و خود شما بسیار بیشتر از آنکه شما تصور کنید می تواند تفسیر مختلفی داشته باشد.

چهارم: تاخر و تقدم- در زبان تن رفتارهای نامتقارن و متفاوت با کلام و مقدم بر کلام و یا رفتارهای نا متقارن علاوه بر حس بد نوعی ریاکاری و دروغ تفسیر می گردد. لطفا به تقارن رفتار و کلام خود و مخصوصا ناهماهنگی رفتارها با کلام در فرد و یا افراد مقابل بسیار بسیار دقت فرمایید.

پنجم: قوز کردن(Hunch)- قوز کردن و جمع شدن و فضای کم اشغال کردن همه و همه بدترین ژستهای بدن است. در مقابل فضای باز اشغال کردن، صاف راه رفتن همه و همه ژست‌های فوق‌العاده خوب است. وقتی قوز کنید و جمع شوید به نظر می رسد که انگار خیلی خسته و بی میل نسبت به بحث یا بودن در آن موقعیت هستید. باید اذعان نمود که معمولا مغز بشر قدرت جسمی را با فضایی که وضعیت فیزیک اندام بدن طرف مقابل ترسیم می نماید محک می زند و این نکته بسیار بسیار مهمی است که در ایران مردم زیاد به آن توجهی نمی کنند یا کمتر توجه می کنند. مثلا ژست مذهبيون دقیقا برخلاف این موارد است که نشان از تواضع و ایمان دارد. برخلافِ ژست مذهبیون، ورزشکاران و افراد با اعتماد به نفس بالا معمولا صاف ایستاده و باشانه های متمایل به عقب و سینه های برافراشته یک حالت اقتدار و ژست عالی و جذاب را ترسیم می کنند. دقیقا این ژستها و حالتها فضای بیشتری از مغز مخاطب را پر کرده حس بسیار خوبی را القا می کند.

اصول مذاکره و زبان 

بدن در صنعت پوشاک

نیاز به اموزش زبان بدن

در آموزش زبان بدن ما به شما می آموزیم که شاه كليد ارتباط و شايد بالا تر از آن، شاه كليد قلب همگان است. از مدير، رئيس، ارباب رجوع و مشترى گرفته تا پدر، مادر، خواهر، برادر، دوستان و حتى معشوق! داشتن اين شاه كليد کمک مى كند شما بتوانيد زندگى بهترى داشته باشيد. توصيه من به شما اين است كه مطالب این وب سایت را سه بار بخوانيد، بار اول به صورت سطحى، بار ديگر كامل و با دقت فراوان و سومين بار مقالات را مرور كنيد نکته برداری کنید. و توصيه ديگر من اين است كه مطالب اين وب سایت را در چند سن مختلف بخوانيد و مهارت آن را كسب كنيد و به تجربه دست پيداكنيد و تجربيات خود را براى ما بفرستيد تا درجلدهاى بعدى از آن استفاده كنيم. ذكر اين نكته حائز اهميت است كه هرگز به نكات اين كتاب و علم خود صددرصد اعتماد نكنيد و حداكثر كمتر از ۵۰ درصد حق داريد به خود اعتمادكنيد و مابقى را براى خطاى احتمالى درنظر بگيريد و به يادداشته باشيد هميشه آن چيزى كه مى بينيد با واقعيت متفاوت است و نگاه شما دچار نقصان است. پس هميشه با نگاهى دقيق و موشكافانه و درعين حال متفكرانه به همه چيز نگاه كنيد در انتهای آموزش زبان بدن ما شما به تمام نکات مهم پیرامون این مسئله اگاهی کامل خواهید داشت .

دورهای اموزشی زبان بدن

آموزش زبان بدن : برگزاری سمینار ، کارگاهها و کلاسهای آموزش تخصصی اصول و فنون مذاکره

جناب آقای دکتر سید مازیار میر مدرس و استاد دانشگاه در حوزه body lanquage

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : کتاب,رازهای,زبان,بدن,زبان بدن ,رازهای زبان بدن , نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 19:33

راهنمای خرید فرش دستباف؛ ۷ نکته که قبل از انتخاب فرش باید بدانید!

فرش دستباف تنها کف‌پوشی است که بر اثر پا خوردن، نور و شست‌وشو زیبایی‌های آن مضاعف گردیده و هیچ‌گاه چشم‌نوازی خود را از دست نمی‌دهد که این یکی از ویژگی‌های فرش دستباف است. به‌خصوص اگر که فرش دستباف با استفاده از مواد رنگ‌زای طبیعی رنگ شده باشد. فرش دستباف هر چه بیشتر پا بخورد و هرچه بیشتر بماند، ارزش مالی و هنری‌اش بیشتر می‌شود.

در بافت فرش دستباف از  الیاف طبیعی استفاده شده است. به همین دلیل هم در تابستان سرد است و در زمستان گرم، اما فرش ماشینی به خاطر مواد پلاستیکی‌اش این ویژگی را ندارد. به یاد داشته باشید برخی الیاف مصنوعی برای کودکان حساسیت‌برانگیز و برای بیماری‌هایی مانند آسم هم مضر است. اما الیاف طبیعی در فرش دستباف حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. فرش دستباف با توجه به استفاده از پشم، ابریشم و پنبه به‌عنوان مواد اولیه در قالی دستباف الکتریسیته‌ی ساکن تولید نمی‌کند. جذابیت دیگر فرش دستباف طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و آرامش‌بخش آن هاست که با هر سبک و سلیقه ای متناسب است.

نسخه ازمايشى

چطور کیفیت فرش دستباف را تشخیص بدهیم؟

تا اینجا با انواع طرح مربوط به فرش دستباف آشنا شدید اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین نکته در هنگام خرید فرش، تشخیص کیفیت آن است که در ادامه به توضیح راهکارهایی برای تشخیص کیفیت فرش دستباف و ایراداتی که ممکن است وجود داشته باشد می‌پردازیم.

بررسی فرش از لحاظ طرح و اندازه

برای خرید فرش باید به اندازه‌های آن توجه کرد. از چند سانتی‌متر اختلاف در ابعاد فرش در قسمت‌های بالا و پایین که اصولاً از مشخصات فرش دستباف است می‌توان چشم‌پوشی کرد؛ ولی بیشتر از این به‌خصوص در قالیچه‌های کوچک، عیب فرش به شمار می‌رود. با تا کردن فرش از وسط و روی هم قرار دادن این دو قسمت می‌توان تقارن طرح را نسبت به محورهایی که از مرکز فرش می‌گذرند، تشخیص داد. با متر و یا خط کش مدرج هم می‌توانید فاصله نقاط مختلف فرش را نسبت به هم بسنجید.

دقت کنید اگر اندازه فاصله لبه حاشیه بالایی قالی تا وسط ترنج، بیشتر یا کمتر از ۳ سانتی‌متر با اندازه فاصله آنجا تا لبه حاشیه پائینی تفاوت داشته باشد، از قیمت قالی کم می‌ شود.

به تقارن رنگ در اشکال بافته شده در فرش هم توجه کنید. علاوه بر این دقت کنید موتیف‌ها و اشکال طرح در متن فرش ناتمام گذارده نشده باشد. هر خط و شاخه‌ای، شکل و امتداد طبیعی خود را داشته باشد و ناگهان در میان طرح قطع و ناپدید نشده باشد.

  • بررسی فرش در نور طبیعی؛ توجه به رنگ و اطمینان از ثبوت رنگ‌های آن

فرش را باید از زوایای مختلف و در نور طبیعی بررسی کرد. رنگ فرش در جهت خواب آن تیره‌تر از رنگ آن در جهت عکس خواب فرش به نظر می‌رسد. در نتیجه خطوط طرح در جهت عکس خواب به شکل مشخص‌تری دیده می‌شود. فراموش نکنید رنگ فرش باید در تمام سطح آن یکنواخت باشد. به‌ویژه در فرش‌های کف ساده، دو رنگی و اختلالات رنگ دیده نشود. دقت کنید رنگ فرش به‌اندازه کافی غنی و کامل باشد و قسمت انتهایی پرز با رنگ سطح فرش اختلاف نداشته باشد چون این اختلاف رنگ نشان می‌دهد که فرش با رنگ‌های جوهری رنگ شده است.

نکته: با مالیدن تکه پارچه مرطوب بر روی قسمت‌های رنگ دار مشکوک می‌توانید از ثبوت رنگ‌های فرش اطمینان حاصل کنید.

پرز فرش باید بادوام، درخشان و انعطاف‌پذیر باشد فرش‌های با پرز نرم نسبت به فرش‌های با پرز ضخیم دوام کمتری دارند و همچنین تمایل بیشتری به جذب گرد و خاک داشته و مانند فرش‌های با پرز خشن هم تمیز نمی‌شوند.

بازارچه فرش

  • بررسی پشت فرش از لحاظ نحوه‌ی تراکم، کوبیدگی پودها و یکنواختی طرح

شاید مهم‌ترین عاملی که در انتخاب فرش باید مورد توجه قرار گیرد  بافت آن است. برای بررسی کیفیت بافت بهتر است پشت فرش را بررسی کنید. با مطالعه پشت نکته‌هایی مثل تعداد گره‌ها، نحوه تراکم و کوبیدگی پودها و همچنین یکنواختی طرح را بهتر می‌بینید.

برای مشاوره رایگان در مورد فرشهای دستباف کلیک کنید

 

 

 

 

خرید فرش دستباف ,فروش فرش دستباف ,مشاور برای خرید فرش دستباف , بازار فرش

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : راهنمایی,برای,خرید,فرش,دستباف,خرید فرش دستباف ,فروش فرش دستباف ,مشاور برای خرید فرش دستباف , بازار فرش , نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 11:08

11 روش برای ایمن ماندن در سفرهای خارجه

  • 11 روش برای ایمن ماندن در سفرهای خارجه

    با مطالب دانستنی های سفر بیست ستون همراه باشید.

    سفر رفتن به خارج از کشور,دانستنی های سفر

    برای رفتن به سفر های خارج از کشور این نکات را رعایت کنید!

    هر زمان که به اخبار گوش می دهیم و به اتفاقاتی که در سراسر جهان در جریان است نگاه می کنیم، آنها را بسیار ترسناک می بینیم. بمب گذاری، تیراندازی، تظاهرات اعتراضی، تروریسم، امروز همه جا این چیزها وجود دارد. به راحتی می توان اجازه داد این ترس از نابود شدن، باعث شود همیشه به دنبال پناهگاهی باشیم و دیگر هیچگاه خانه را ترک نکنیم.

    اما نباید اجازه دهیم که این ترس ما را از مسافرت به خارج از کشور منع کند. مهم نیست کجا می روید، در هر صورت ضرری ندارد احتیاط را رعایت کنید و از ویژگی های محیط اطراف خود، خصوصا محیط هایی که برای شما ناآشناست یا خارج از کشور شماست آگاه باشید.

    برای دیدن نقاط مختلف جهان در این زمانه پر سر و صدا، باید بیشتر از هر زمان دیگری احتیاط کنید و به فکر ایمنی خود باشید. در ادامه، 11 روش برای ایمن ماندن در زمان سفر را بیان کرده ایم.

    از مدارک خود کپی بگیرید
    اگر مدارک مهم خود، مانند گذرنامه یا مجوز های مختلف را در سفر از دست بدهید، با داشتن نسخه های الکترونیکی از آنها هنوز هم می توانید به خانه بازگردید. مطمئن شوید که مدارک سفر و مدارک شناسایی را در همه اوقات نزد خود دارید و در یک جای امن نگهداری می کنید، به طوری که نتوان به راحتی آنها را دزدید.

    سفر رفتن به خارج از کشور,دانستنی های سفر

    از مدارک خود کپی بگیرید


    شبها تنهایی به پیاده روی نروید
    سعی کنید اگر شب ها به پیاده می روید، با یک فرد قابل اعتماد دیگر یا گروهی از افراد بروید. اگر در هر صورت تمایل داشتید که تنهایی به پیاده روی بروید، ابزارهای دفاعی لازم مانند اسپری فلفل به همراه داشته باشید.

    اشیای ارزشمند خود را در جاهای مختلفی قرار دهید و در یک جا جمع نکنید
    همه پول های خود را در یک مکان نگهداری نکنید. آنها را در چند جا پخش کنید. در این صورت اگر سارقان به شما حمله کردند، همه چیزتان را از دست نمی دهید. هنگام مسافرت، سعی کنید جواهرات بیش از حد زرق و برق دار و گران قیمت را از سر و گردن خود آویزان نکنید. از زیورآلات ساده و کوچک استفاده کنید.

    سفر به خارج،سفر به خارج کشور

    اشیای ارزشمند خود را در جاهای مختلفی قرار دهید


    قفل ها بسیار مفید هستند
    وقتی در هتل یا خوابگاه هستید، مطمئن شوید که همه دربها و پنجره ها همیشه قفل هستند؛ حتی در زمانی که داخل هتل یا خوابگاه حضور دارید. برای حفظ وسایل و اشیای ارزشمند خود بیشتر جانب احتیاط را رعایت کنید. برای این منظور می توانید آنها را قفل کرده یا خارج از دید نگه دارید.

    برنامه سفر خود را به یک نفر بگویید
    وقتی قصد سفر دارید، مطمئن شوید که حداقل یک نفر از اطرافیانتان کل برنامه سفر شما را می داند. در طول سفر با آن شخص در تماس بمانید و اجازه دهید بداند در جای امنی هستید یا در حال بازگشت به خانه هستید. در این صورت اگر اتفاق بدی افتاد، حداقل یک نفر هست که با افراد مربوطه تماس بگیرد و جویای وضعیت شما شود.

    محیط اطراف خود را بشناسید
    از وضعیت محیط اطراف خود آگاه باشید. اگر دوست دارید در هنگام سفر به موسیقی گوش دهید، فقط در یک گوش خود هدفون را بگذارید و خود را نسبت به آنچه در اطرافتان در جریان است کاملا ناشنوا نکنید. به نشانه ها و علائم خیابانی توجه کنید. مراقب تحرکات مشکوک باشید.

    ظاهر خود را مانند مردم محلی آن منطقه بسازید
    لباسهای ساده بپوشید. از پوشیدن کفش پاشنه بلند یا لباس های غیر راحت اجتناب کنید. کفش ها و لباسهای راحت بپوشید تا هر زمان لازم بود عکس العمل لازم را نشان دهید.

    از "نه گفتن" نترسید
    گاهی برخی از افراد نظر خود را به شما تحمیل می کنند. به این ترتیب تحت فشار قرار می گیرید تا پاسخ مثبت بدهید. از گفتن "نه!" نترسید و یاد بگیرید که چگونه آن را بیان کنید. گفتن نه کار بدی نیست. این کار به شما کمک می کند کنترل خود را خودتان به دست بگیرید و هر کاری که می خواهید را انجام دهید و هر کاری که نمیخواهید را انجام ندهید.

    سفر به خارج،سفر به خارج کشور

    از "نه گفتن" نترسید


    اعتماد به نفس داشته باشید
    اعتماد به نفس داشته باشید و حتی اگر همه چیز به هم ریخت، وانمود کنید که دقیقا می دانید چه کاری انجام می دهید و کجا می روید. اگر گم شدید، سعی کنید توقف نکنید و برای چک کردن نقشه یا تلفن همراه خود وسط خیابان نایستید. برای این کار وارد یک اداره یا کافی نت در نزدیکی آن محل شوید.

    به ندای درون خود اعتماد کنید
    به ضمیر خود گوش دهید. هر گاه احساس بدی داشتید، به آن توجه کنید و هر کاری که می توانید انجام دهید تا خود را به مکانی برسانید؛ جایی که احساس می کنید امن تر است. به احساسات بد یا عجیب خود بی اعتنایی نکنید. این صدای درون شماست که به شما می گوید اشتباهی در جریان است.

    از همه چیز بهترین استفاده را داشته باشید
    مهم تر از همه، از تجربیات خود بهترین استفاده را داشته باشید. همه اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید تا ایمن بمانید، اما اجازه ندهید ترس شما را از لذت بردن از سفر و لحظات زندگی بازدارد. سفر به خارج از کشور یا هر جای دیگر جهان، یک ماجراجویی است. این لحظات هیچگاه باز نمی گردند. سر خود را بالا نگه دارید و به هیچ چیز اجازه ندهید مانع دیدن جهان شود.

    سفر به خارج،سفر به خارج کشور

    از همه چیز بهترین استفاده را ببرید

    به تلگرام ما بپیوندید

    5 ستاره از 5 در 1 رای

    عنوان این مقاله : 11 روش برای ایمن ماندن در سفرهای خارجه

    رای شما :

    زمان دقیق: 2017-07-10T01:00:43+04:30

منبع: مجله اینترنتی بیست ستون  

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : 11,روش,برای,ایمن,ماندن,در,سفرهای,خارجه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 0:33

کسب و کار خود را به فراتر از مرزها گسترش دهید

Mina Exchange Logo

 
سلام دوستان. اگر در زمینه فروشگاههای اینترنتی فعالید ، اگر یک برنامه نویس ماهرید یا طراحی سایت میکنید ومی خواهید به دلار کسب در آمد بکنیدو به نحوی میخواهید کسب و کارخود را گسترش دهید ان هم فراتر از مرزهای کشور . و یا حتی اگر میخواهید خرید و فروش کنید از سایت های بین المللی، از سایت هایی مثل Ebayو .. اما تمامی این موارد به علت تحریم های ایران برایتان امکان پذیر نیست.

به www.mina- exchange.comمراجعه کنید.

 

     


1-ارائه درگاه پرداخت بین المللی (ارائه درگاههای پرداخت بین المللی برای وبسایتهای فروشگاهی و خدماتی(
Upwork/Freelancer اکانت وریفای شده·
2-تسهیل خرید و فروش در Ebayبرای ایرانیان داخل کشور (تهیه سفار شات شما از سایت Ebayو ارائه
خدمات پشتیبانی و ارتباط با خریدار، جهت ارسال و اطمینان از محصول(
3-ارائه کارتهای ویزا و مستر بین المللی با شرایط و خدمات ویژه
4-پرداختهای ارزی آنلاین (انجام هرگونه پرداخت آنلاین در سراسر دنیا بدون محدودیت (
5-ارسال حواله ارزی (ارسال حواله به تمامی کشورها، بدون محدودیت و در سریعتترین زمان ممکن (
6-تبادل آنلاین انواع ارزهای الکترونیکی به صورت خودکار
7-فروشگاه اینترنتی بین المللی ( Miman Eshopمحصولات و خدمات خود را از طریق سایت ما به مشتریان
خارجی بفروشید)

خدمات فوق را در  www.mina- exchange.comدریافت کنید.
 

 EBay logo.svg


اگر میخواهید از EBAyخرید کنید یا اگر میخواهید اجناس خود را در Ebayبه فروش بگذارید:


خدمات ما به فروشندگان


-1قرار دادن کلا یا خدمات شما در وبسایتEbay
-2انتقال پیامهای دریافتی از خریداران به فروشندگان و بالعکس
-3رابطه مالی شما بین خریدار و فروشنده
4-تبلیغات محصول شما در شبکههای اجتماعی و گروههای تلگرام و اینستاگرام ما
5-ارائه گزارش از بازدیدها و ارائه اسکرین شات
6-خریداران شما از سراسر دنیا خواهند بود

 


شرایط خدمات به فروشندگان


1- قانونی بودن خدمات و کالای مورد نظر
2- ارائه اطلاعات دقیق از محصول و زمان ارسال، نوع ارسال و زمان تحویل
3- تعداد موجود از هر محصول
4- کشوری که محصول یا خدمات از آنجا ارسال میشود
5-ارائه سایز بندیهای موجود (در صورت نیاز)
6- زمان نمایش هر محصول در وبسایت ۴۱روز میباشد.
7- پرداخت به فروشنده توسط ما پس از یک هفته از دریافت و رضایت از محصول یا خدمات توسط خریدار می باشد.


خدمات ما به خریدارن


·تهیه سفارشات شما از سایتEbay
·ارائه خدمات پشتیبانی و ارتباط با خریدار، جهت اطمینان از دریافت محصول توسط خریدار و رضایت خریدار
 

اطلاعات بیشتر در

www.mina-exchange.com/ 
 

درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل,

درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل,

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : خرید,و,فروش,کنید,از,سایت,های,بین,المللی,درگاههای پرداخت بین المللی, درگاه فروش خارجی, فروش در, ebay اکانت, freelancer اکانت, upwork Skrill اسکریل, PayPal پی پل, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 20 آبان 1397 ساعت: 1:19

جاذبه هاي گردشگري برزيل

 

 ?- منطقه کله قندي، ريو دو ژانيرو

U?U??·U?U? ?©U?U? U?U??¯U??? ?±U?U? ?¯U? ???§U?U??±U?

دليل اين نام گذاري به خاطر کوهي است که به شکل کله قند است ، اين کوه داراي پوشش گياهي است ، با ارتفاع ??? متر بالاتر از ساحل و خود شهر . قله آن يکي از اولين مکان هاي گردشگران است، که نمايشي براي ريو و بندر است،از هيجان انگيزترين هاي اين قسمت سوار شدن در تله کابيني است که شما را بين قله کوه و خود شهر در قسمت پايين جابجا مي کند، در نزديکي ساحل طولاني به Praia da Urca،نيز سه قلعه اوليه وجود دارد، فورت آل بيز São João نيز که به عنوان ستاره تور است

? – Christ the Redeemer مجسمه مسيح در  ريو دو ژانيرو

U??¬?³U?U? U??³U??­ ?¯?± ?±U?U? ?¯U? ???§U?U??±U?

اين مجسمه که به عنوان نمادي براي برزيل و شهر ريو شناخته ميشود داراي بلندي ?? متر است ،اين مجسمه عظيم الجثه به نام کريستو Redentor (مسيح نجات دهنده) است، که در قله کورکووادو با ارتفاع ??? متري قرار داده شده است و اين کوه بخشي از پارک ملي Tijuca است، اين مجسمه مربوط به کارهاي هاي انجام شده در سال ????، يک کار لهستاني و فرانسه است که توسط مجسمه ساز پل Landowski و مهندس برزيل Heitor دا سيلوا Costa ساخته شده است، و از بتن و سنگ صابوني ساخته شده است. پايه ان هشت متري است و  يک کليساي کوچک است که محبوب براي مراسم عروسي است.

براي صعود به کوه و اين منطقه قرار بود خط راه اهني ايجاد بشود که نيمه کاره ماند به همين دليل براي رفتن به اين نقطه بايد پياده روي انجام بدهيد که مسير پياده روي از طريق پارک ملي Tijuca،که يک جنگل بزرگ است و داراي چشمه ها، آبشارها، و طيف گسترده اي از پرندگان گرمسيري، پروانه ها، و گياهان است صورت مي گيرد

براي اطلاع از برنامه تور برزيل فصل سفرکليک کنيد.

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : جاذبه,های,گردشگری,برزیل,قسمت,1, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 17 آبان 1397 ساعت: 1:24

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز با دارا بودن منوهای شرکتی بسیار متنوع و قیمت مناسب هم اکنون با شرکت‌های بزرگ و معتبری در تهران همکاری دارد. در این سرویس شرکت‌ها این امکان را دارند که از غذاهای خانگی که توسط 400 کدبانوی هنرمند و 100 رستوران برتر تهران تهیه می‌شود، غذای شرکتی خود را تهیه نمایند.

تحول در سفارش غذای شرکتی با اپلیکیشن مامان‌پز

با استفاده از اپلیکیشن سفارش غذای پرسنلی که توسط مامان‌پز توسعه داده شده است، ابتدا غذاهای منتخب توسط مدیریت مجموعه یا مسئول مربوطه انتخاب می‌شود. سپس همه کارمندان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود (اندروید، IOS، وب و حتی پیامک)، سفارش غذای خود را از بین غذاهای پیشنهادی موجود ثبت نمایند و دیگر احتیاجی به هماهنگی و اتلاف وقت برای دریافت سفارشات کارمندان به صورت تک تک توسط مسئول تدارکات وجود ندارد.

 

 ویژگی های این اپلیکیشن:

·مدیریت کارمندان و گزارش‌گیری هزینه‌ها

·امکان نظرسنجی از کارمندان و مشاهده غذاهای پرطرفدار

·ثبت یادآور برای جلوگیری از فراموشی ثبت غذا

· ایجاد حساب کاربری مهمان

·مدیریت سفارش مدیران

 

غذای شرکتی سالم با طعم غذای خانگی

سرویس غذای شرکتی مامان‌پز علاوه بر همکاری با رستوران­ها و تهیه­غذاهای برتر تهران، با خانم‌های خانه‌داری همکاری می­کند که دارای کارت بهداشت از مراکز بهداشت شهر تهران می‌باشند، این امکان را برای شرکت‌ها به وجود آورده است که غذایی سالم همراه با طعم غذای خانگی به دست کارمندان برساند. همچنین هر خانم خانه­دار غذا را در تعداد کم، با مرغوب­ترین مواد اولیه و دقت پخت غذای خانگی تهیه می­کند. لذا غذاهای هر خانم خانه­دار دقیقا مطابق با سلیقه و سفارش همان شرکت از لحاظ میزان چربی، نمک، نوع گوشت و روغن مورد استفاده و سایر معیارهای مورد نظر شرکت پخته می­شود.

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : تحولی,در,سفارش,غذای,شرکتی,با,اپلیکیشن,جدید,غذای شرکتی با اپلیکیشن مامان‌پز, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت: 10:46

کسب درآمد با آشپزی در منزل با مامان‌پز

کسب درآمد با آشپزی در منزل برای خانم های علاقه مند به پخت و پز یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است. بسیاری از خانم های کدبانوی ایرانی به خوبی با فنون آشپزی و پخت و پز آشنایی دارند و می توانند غذاهای خوشمزه و خوش آب و رنگی را تهیه کنند. کسب درآمد از کاری که همیشه انجام می دهید بسیار ساده تر است. خانم ها به صورت روزمره برای اعضای خانواده غذا می پزند ولی آیا می دانید همین فعالیت دائمی، می تواند درآمد بسیار زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر در زمینه پخت غذا و آشپزی مهارت دارید ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم.شما با آشپزی در منزل خود نیز می توانید به راحتی کسب درآمد کنید.

آشپزی در منزل با مامان‌پز

خانم های کدبانو و هنرمند تهرانی اگر به دنبال یک درآمد همیشگی و رو به رشد هستید با ما مامان پز بگیرید. وب سایت مامان پز بستری امن برای ایجاد اشتغال خانم های تهرانی است که تا کنون سود قابل توجهی را نصیب خانم های با سلیقه کرده است. یکی از متداول‌ترین و مهم‌ترین هنرهای خانگی که مختص خانم‌های خوش‌سلیقه ایرانی است، آشپزی است. آشپزی در عین اینکه می‌تواند یک هنر باشد، یکی از بهترین پیشنهادهای کار در منزل برای خانم‌ها است که این روزها به کمک وب‌سایت مامان‌پز توانسته زندگی بسیاری از خانم‌های هنرمند را در پایتخت متحول کند.

خانم های خانه دار، مادرهای دوست داشتنی از شب قبل، مواد غذایی را با عشق آماده می‌کنند تا روز بعد غذایی سالم و خانگی را برای خانواده ها و جوانان تهرانی طبخ کنند. نیاز هر روزه افراد به غذای گرم با کیفیت و سالم، سود خوب از مزایای همکاری با وب سایت مامان پز است. مهارت های خود در زمینه آشپزی و طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی را به پول تبدیل کنید.

مامان پز و آشپزی در منزل

شما تنها روی آشپزی تمرکز کنید و مهارت های آشپزی خود را ارتقا دهید. همه کارهای سخت و پیچیده بازاریابی اینترنتی را به ما بسپارید. بدون اینکه هر روز از خانه خارج شده و به محل کار خود مراجعه کنید، بدون سپری کردن اوقات زیادی در ترافیک، بدون هیچ مشکلی در خانه و آشپزخانه خود برای مشتریان خود غذا بپزید. پیدا کردن مشتری و فروش غذا سخت ترین مرحله از کار در منزل است که توسط تیم حرفه ای وب سایت مامان پز به خوبی مدیریت می شود.

آشپزی در منزل با مامان‌پز

در واقع مامان‌پز یک سرویس اینترنتی کاربردی است که دارای وب‌سایت، نرم‌افزار تلفن همراه و شبکه‌ای گسترده از خانم‌هایی است که در سراسر پایتخت با آشپزی در منزل خود کسب درآمدو غذاهای خوب خانگی تهیه می‌کنند. غذاهایی که با همه غذاهای بیرون از خانه متفاوت است و با عشق تهیه شده‌است. غذاهای مامان پز طعم واقعی دستپخت مامان ها را دارد و قابل مقایسه با هیچ رستورانی نیست.

اگر عاشق غذا درست کردن هستید و اگر به دنبال یک ایده خوب برای کار در منزل برای خانم‌ها باشید، عضویت در مامان‌پز کار دشوار و پیچیده‌ای نیست. کافی است به صفحه عضویت در سایت مامان‌پز مراجعه کنید، اطلاعات موردنیاز را وارد کنید و منتظر شوید تا با شما تماس گرفته شود.

میزان درآمد روزانه با آشپزی در منزل چقدر است؟

مامان‌پز بستری فوق‌العاده مفید برای همه ماست. از جوان‌هایی که دور از خانه مشغول کار سخت هستند و با نوش جان کردن این غذاهای خانگی انرژی می‌گیرند، تا خانم‌های هنرمندی که ما را مهمان دست‌پخت شان می‌کنند. یک گروه پرتلاش، همه برای یک هدف می‌جنگند: غذای خانگی برای همه! میزان ثابت و یکسانی را نمی توان برای درآمد آشپزی در منزل در نظر گرفت. سود واقعی نصیب کسانی می شود که علاقه بیشتری به پخت و پز دارند و برای نظرات مشتری ها ارزش قائل هستند. خانم هایی که منوی غذایی کامل تری هم داشته باشند همیشه پول بیشتری به دست می آورند. در این زمینه تنوع لیست غذایی، کیفیت غذاها و تعداد سفارش ها تاثیرگذار است.

برای نمونه مامان آفاق یکی از فعال ترین اعضای مامان پز است که اغلب غذاهای شرکتی را برای سازمان ها تهیه می کند. مامان آفاق با ارسال 100 سفارش در روز توانسته درآمد روزانه خوبی را به دست آورد. کار در منزل برای اعضای مامان پز مزایای زیادی دارد که درآمدزایی جزئی از آن است. بدون شک آشپزی و تهیه غذا کار ساده ای نیست ولی می تواند درامد قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

 

مامان ترنج یکی دیگر از اعضای خوشنام سایت مامان پز است که با وجود داشتن فرزند کوچک، کار در منزل را به کارهای بیرون از خانه ترجیح داده است. لیست غذای مامان ترنج خیلی متنوع هست و همیشه مشتری ثابت دارد. کسب درآمد دائمی با سود واقعی بخشی از مزایای کارکردن در مجموعه ای بزرگ به نام مامان پز است.

 

 

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : کسب,درآمد,با,آشپزی,در,منزل,اشپزی مامان پز, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت: 16:39

 فروشگاه ريسه فروش اينترنتي کيک و شيريني

فروش اينترنتي کيک و شيريني از قنادي هاي برند تهران و انجام تمامي خدمات جشن شما عزيزان 
(تحويل درب منزل)
(پشتيباني 24 ساعته )
(تحويل در کمتر از 60 دقيقه )
(پرداخت وجه بعد از رضايت مشتري )
تضمين کيفيت تمامي محصولات ، بدون هزينه اضافي 
www.rise724.ir

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,کیک,و,شیرینی,ریسه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 207 تاريخ : شنبه 12 آبان 1397 ساعت: 1:21

انتخاب یک سرویس خوب برای وبلاگ نویسی امری حیاتی است. اگر میزبان نوشته ها و محتوای وبلاگ شما، دارای کیفیت خوبی نباشد، زحماتی که برای نوشتن گذاشته اید را می توان هدر شده تصور کرد. سرویس های گوناگونی برای وبلاگ نویسی در بین سایت های فارسی وجود دارد که به تعداد آنها هم افزوده می شود. اگر می خواهید به وبلاگ نویسی به عنوان یک حرفه نگاه کنید، لازم است که اول به این سوال پاسخ دهید:”بهترین سرویس وبلاگ دهی کدام است؟”.

Image result for ‫سرویسهای وبلاگ 

دهی‬‎

پاسخ این سوال برای افراد گوناگون فرق می کند. البته این واضح است که هرچه خدمات سرویس وبلاگ دهی بیشتر باشد، بهتر است. ولی چیزی که روشن است این است که برای شروع یک وبلاگ نویسی خوب، باید ابتدا بهترین سرویس وبلاگ دهی را انتخاب کرد، چون با عوض کردن وبلاگ بعضاً با مشکلاتی مواجه می شوید.

 در اینجا میخواهم سه  سرویس وبلاگ نویسی که بیشترین کاربرد را در بین ایرانیان دارند را به شما معرفی کنم . این سه سرویس عبارتند از:

نگار بلاگ

بلاگ بیست

نگارا بلاگ

اینها پایدارترین سرویس های وبلاگدهی ایرانی هستند. پایداری در وبلاگ نویسی حرف اول را می زند، به این دلیل که اگر یک شب بخوابید و روز بعد از وبلاگتان خبری نباشد، چه حسی به شما دست می دهد؟ پس انتخاب های بیشتری مانند سرویس های نوظهور هم پیرامون شما وجود دارند، ولی ما در اینجا این سه سرویس به شما پیشنهاد میشود که وبلاگ نویسی را با انها شروع کنید .

بهترین سرویس وبلاگ دهی کدام است؟ با نگار بلاگ وبلاگ نویسی را شروع کنید نگارا بلاگ پایدارترین سرویس بلاگدهی بلاگ بیست جدیدترین سرویس بلاگدهی

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : ا,نگار,بلاگ,وبلاگ,نویسی,را,شروع,کنید, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 184 تاريخ : جمعه 11 آبان 1397 ساعت: 10:06

برنامه بهبود کیفیت بیمارستان

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : برنامه,بهبود,کیفیت,بیمارستان, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 163 تاريخ : جمعه 4 آبان 1397 ساعت: 21:29

hef 2


توليد کننده مستقيم:حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري با مناسب ترين قيمت و کيفيت

حفاظ شاخ گوزني با ساختار فلزي که از ميلگرد هاي تيز و فرم داده شده تشکيل شده است که کل سطح ديوار را با نماي زيبا همچون بوته خار پوشش ميدهد و عبور از آن را غير ممکن مي نمايد.
قابل اجرا بر روي انواع ديوار – نرده – حصار دراندازه هاي متفاوت و رنگ دلخواه شما ميباشد.

حفاظ سرنيزه روديواري (آبشاري)
توليد اين نوع نرده (حفاظ سرنيزه) و حفاظ‌‌‌ روديواري ايجاد تنوع، ايمني بالا و کيفيت بيشتر با طرح‌هاي به روز با توجه به نياز صنعت ساختمان است.
محصولات توليدي از مواد اوليه مناسب تهيه شده است.
اين محصولات داراي ايمني منحصر به فرد است که عبور از آن پس از نصب بر روي ديوار تقريبا غيرممکن است.
اين محصول قابليت کاربرد در فرودگاه‌ها، مجتمع‌هاي ساختماني و اداري،مدارس، هتل‌ها، ويلاها و منازل شخصي را دارد.

hef 1

مشاهده نمونه تصاوير بيشتر و يا ارتباط مستقيم با توليد کننده مستقيم: حفاظ هاي ساختماني حفاظ شاخ گوزني – حفاظ سرنيزه رو
ديواري با مناسب ترين قيمت به سايت http://hefazeiran.blog.ir مراجعه نماييد.

حفاظ شاخ گوزني ,حفاظ روديواري ,حفاظ سرنيزه

 

آزمایش...
ما را در سایت آزمایش دنبال می کنید

برچسب : خرید,حفاظ,شاخ,گوزنی,وحفاظ,رودیواری,حفاظ شاخ گوزنی,حفاظ رودیواری ,حفاظ سرنیزه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann1 بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 1 آبان 1397 ساعت: 3:52

لینک دوستان

خبرنامه